Verificada
10/10 - Extraordinária
14 de jun. de 2026
Bästa hotellet vi har bott på här i Filippinerna. Ligger ju några km från city , men kostar ungefär 150 pesos att åka in till city . Personalen var supertrevliga utan att vara för närgångna. Det hör väl inte till vanligheterna att man får en personlig hälsning från hotellchefen när man kommer in i rummet , men där låg en hälsning och en liten gåva . Sen så bjöd hotellchefen oss på en middag ankomstdagen, det var väldigt uppskattat från vår sida. Kommer garanterat att komma tillbaka till detta hotell. Har bara positiva saker att säga om hela hotellet med personal och chef .
Michael
Michael, viagem de 4 diárias





















