Verificada
2/10 - Insatisfatório
23 de dez. de 2017
Vi hade inte en bra upplevelse av hotellet, ett hotellrum som vi betalade ett överpris för.
Vi visste inte att det var under byggnation och vi fick utstå störande ljud fram till 22.30. Info om utrymningsvägar saknades, brandvarnare saknades, saftybox var låst, hissen var inte i funktion, dörren till rummet var tunn och allt ljud från korridoren hördes, varmvatten saknades och receptionen var inte intresserade av oss. Det enda som var positivt var frukosten.
Anna
Anna, viagem de 1 diária


















